ژیگولوئ تلخ

اینجا رو نخونید...چون تلخه...ناگواره...ناخوشاینده..حقیقته...و ...

ژیگولوئ تلخ

اینجا رو نخونید...چون تلخه...ناگواره...ناخوشاینده..حقیقته...و ...

۲-سیگار...

سلام...

 

چهار شنبه ای یکی از اشناهامون فوت شد متاسفانه...۳ تا از بچه هاش و خانومشو جا گذاشت و رفت...خدا صبرشون بده ایشالا...همش ۴۶ سالش بود بنده خدا...از چهار شنبه تا حالا به شدت اعصابم خورده و ناراحتم...اخه میدونین چرا این بنده خدا اینقد زود فوت کرد؟؟ به خاطر این سیگار لعنتی...خیلی زیاد سیگار میکشید بنده خدا و پارسال دیگه حالش خیلی خراب شد یه ۲..۳ ماهی بستری بود بیمارستان و از همون وقتم دیگه هر روز یه پاش خونه بود یه پاش بیمارستان...پارسال میگفتن با همه تلاشی که دکترا کردن تونستن از مرگ نجاتش بدن...از پارسال تا حالا با نصف ریه تنفس میکرد...پریروزمک که دیگه عمرشو داد به شماها...پسرش به زور ۱۸ سالش میشه...با اینکه هیچ وقت جای نیستم و نمیخوام باشم ولی میتونم حس کنم چقد عذاب اوره و سخته این درد و رنج...خدا صبرشون بده ایشالا...حالا اعصاب خوردیه من میدونین واسه چیه؟؟دارم از ترس و کابوس میمیرم چند شبه...خدایا خیلی نمیخوام بهش فکر کنم..ولی همش خودش میاد تو ذهنم...دارم دیوونه میشم به خدا...اخه بابای منم سیگاریه..من نمیخوام بابام مث اون بنده خدا بشه..خدایی نکرده خدایی نکرده..نمیخوام..تحملشو ندارم به خود خودت خدا...کاش به حرف ماها گوش میکرد و این لعنتی ر. میزاشتش کنار...زیاد نمیکشه ها..ولی خب همینشم خوب نیست...بابام و از دست این بلا نجات بده خدا..اخه چیکار میتونیم بکنیم ما؟ به حرف ماهم که گوش نمیده...خدایا خودت کمکش کن..خودت کمکمون کن...نمیخوام بد به دلم راه بدم..ولی خب حقیقته..نمیشه انکار کرد..حتی فکرشم نمیتونم بکنم...خدایا واسه هیچکس پیش نیار واسه منم پیش نیار خدا..حداقل تا من هستم...تحملشو ندارم خـــــــــــــدا...

 

فعلا...یا حق...

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ب.ظ

همون علی هستی ؟

اره من همون علی هستم...

شما؟؟

اقلیما شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ق.ظ

سیلام
می دونی...
من تو اون وبلاگت غمو می دیدم.این که دیگه واویلاست.
امید وارم اینجا خیلی زیاد ننویسی.
بیشتر اونج بنویسی!!!!
ولی بهات موافقم.این سیگار بد مرضیه.
فعلا بای تا های.

سلاممممممممم اقلیمای عزیز...
نه نیدونم..:دی
اوهوم...راست میگی شاید...
مرسی..ایشالا...
بیشتر اونجا مینویسم.اره...
اره خداییی...
فعلا عزیز...

باران شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:57 ق.ظ http://www.ma-divoone-eshgh.blogfa.com

سلاااااااااام
خوشحالم که بدون پرده بازم از دلت میگی
چه تلخ چه شیررین من میخونم و میلینکونمت گفته باشم
چون دوستا فقط واسه زمان خوشی نیستن که
مواظب خودت باش
شاید به زودی برگردم
فعلا(گل)

سلامممممممممم ابجی گلم...
مرسی...تو لطف داری عزیز...
مرسی عزیز..تو ابجی با معرفت منی...
ممنون..منم همینو میگم..نه برای خودمو..برای دیگران.دوستام...ممنون بازم...
چشممم عزیز..تو هم...
مرسی...
فعلا عزیز...

دوست پاییزی شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام
خدایش بیامرزد..
منم چند وقته همین جوری شدم.. :((
داییم رو از دست دادم..یه ادم گل..باورم نمیشه.. فقط گریه میکنم :(( خیلی دلم براش تنگ شده..
شاید تو وبلاگم ازش بنویسم..

سلام عزیز...
ممنون...خدا رفتگان شما هم بیامرزد...
ای وایی...
اخی..چقد سخته..راست میگی..غم اخرت باشه عزیز..خدا صبرت بده...گریه خوبه..ولی اینقد نه..
اومو میام میخونم..ممنون عزیز...

√ҰâŞâmįη شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ق.ظ http://havayebaro0oni.blogfa.com

خدا بیامرزدش !!‌

ایشالا که بابات سیگارشو ترک میکنه نگران نباش !!‌

اینجا من خیلی راحت ترم
چرا؟!

خدا رفتگان شما هم بیامرزه عزیز...

ایشالا..خدا کنه...

ااا جدی؟؟
نمیدونم..چون شاید منم از بعضی جهات راحترم اینجا...

[ بدون نام ] شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ب.ظ

خب! یه طوری سعی کن کم کنه...... از خواهرات بخوای که به بابات بگن احتمالا بهتره..... (باباها به حرف دختراشون بیشتر گوش میدن! :دی) اینکه بگین قطع کنه نمیشه ولی اینکه بهش مثلا بگن بوی سیگار خواهر کوچیکه رو اذیت میکنه یا اینطور چیزا فکر کنم راحتتر باشه.... خودت بهتر میدونی

...!میدونم باباها به حرف دختراشون واقعا بیشتر اهمیت میدن..ولی باور کن هر کاری بگی کردیم..ابجیم میگه ما میگیم..کمش میکنه ولی اون اراده ترک کردنو هنوز نداره..چون خیلی وبسته شده بهش..
ممنون از راه حلت..مرسی...

[ بدون نام ] شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ

پس حدسمون درست بود

پسر شجاع (:

اره حدستونم درست بود...

شجاع؟!!

بهار یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ب.ظ http://nashenase-hamdel.blogsky.com

خدا بیامرزدش. غصه نخور.

ایشالا..ممنون...غصه؟؟ نه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد