ژیگولوئ تلخ

اینجا رو نخونید...چون تلخه...ناگواره...ناخوشاینده..حقیقته...و ...

ژیگولوئ تلخ

اینجا رو نخونید...چون تلخه...ناگواره...ناخوشاینده..حقیقته...و ...

چه باید کرد؟؟

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــلام...

امروز داشتم رادیو گوش میدادم...یه خبر شنیدم واسم جالب بود...

خبر این بود...

مصرف قرص استامینوفن کدئین در ایران سالانه ۱۰ میلیون تن هستش که این رقم در پر مصرفترین و بزرگترین کشورهای جهان به ۱ میلیون تن هم نمیرسه...

به نظر شما این یعنی چه؟؟؟

۱- اینقد تو این ایران عزیزمون!!! درد و رنج و عذاب و مصیبت و گرفتاری و اعصاب خوردی داریم که مصرف قرصمونم اینقد بالاست...بخوایم حساب کنیم اینم واسه خودش یه فاجعه محسوب میشه که هیچ کدوم از اون بالا بالایا و از ما بهترون ککشونم نمیگزه...صبح اول صبح پا میشی میای از خونه بیرون خیابونا شلوغ...سر کار اعصابت خورد...ترافیک...سر و صدا...خبرای ناگوار..گرونیای یکی پس دیگری که تازگیا حتی ساعت شمار شده و هزاران هزار بلا و مشکل دیگه...مجبوری واسه یه زره تسکین دردت یکی دوتا کدیین بندازی بالا تا سردردت حداقل یخورده اروم بشه...واقعا چه باید کرد؟؟؟

۲- فرهنگ مصرفمون شدیدا دچار اشکال هستش...اینم میشه یه فاجعه دیگه..نه فقط تو مصرف دارو..تو مصرف هرچی که فکرشو بکنیم فرهنگمون غلط و اشتباست و هم به خودمون زیانهای جبران ناپذیر میزنیم و هم به دیگران...حالا به نظرتون تو این مورد تقصیر کیه و چه باید کرد؟؟؟

۳- ایـــــــــــران = فاجعه

 فکرشو کردین هیچ وقت؟؟ تو هرچیز بدی که تو دنیا وجود داره اولیم...

واقعا مشکل از کیه..از کجاست..چه باید بکنیم؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
اقلیما سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ق.ظ

سلام
خوبی؟
می دونی یکی از عاملای این مصرف بی رویه چیه؟
خود ما!!!! آره خود ما.
این ماییم که زندگیو واسه خودمون سخت می کیم.
مثلا من: برای اینکه توی طول ترم درس نمی خونم شبای امتحان مجبورم چند تا قرص بخورم!!!
البته اون عاملی هم که شما گفتی دخیله ها.این یه نمونه ی کوچیکشه.
بگرد اطراف خودت ببین چقدر از این دلیلای بی خود می بینی.
خوش باشی
فعلا بای تا های

سلام اقلیما جان عزیزم...
مرسی...
خیلی عامل داره...
اره قبول دارم..کاملا...
راست میگی...
اره..این چندتا دلیلی هم که من گفتم یه قطره از دریاست...
من همیشه گفتم..ما اول از هرچی باید از خودمون شروع کنیم..اگه خودمونو درست کردیم کم کم خیلی چیزا درست میشه..البته اگه بزارن...

ممنون به هر حال عزیزم..فعلا...

اقلیما سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ق.ظ

جانم؟؟

یلدا دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.ashke-bi-seda.blogfa.com

دوباره سلام
گفتم شاید اون وب رو اپ نکنی واسه همین اومدم اینجا
ببین ایدیم باز نمی شه وبلاگه جینگیلی هم باز نمی شه اررور می ده می گه رمز غلط امیدوارم کاره شما نباشه چون تا حالا همچین موردی برام پیش نیومده
یادت باشه من بهت اعتماد کردم
حتما جواب بده منتظر هستم
فعلا بای.

سلام یلدا جان...
اپ کردم دیشب..ممنون به هر حال...خب؟؟
خسته نباشی واقعا.اومدم دیدم وبلاگ خودت نوشته بودی الان بار نمیشه..واسه ای دی هات اون صفحه اول مسنجر اون گزینه پاینی رو بزن انگلیسی نوشته فورگات یاهو ای دی..اونو بزن بهت کمک میکنه..خدا شاهده من دست به پس وبلاگه نزدم..همونجور که بوده هسنت..وایسه من باز میشه که دیشب اتفاقا نوشتم در ادامه پستت...به هر حال شاید اشتباه وارد میکنی...
میدونم اعتماد کردی..من دست بهش نزدم عزیز...
چشم اینم جواب...
فعلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد